Leka med ord men hur leker man med ord?

2008-04-01 | 20:07:10 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Så jävla irriterande det har vart  under tiden då bloggen har uppdaterats och jag har kommit på massor jag velat skriva.
Men iaf i går när jag promenerade hem så vad hände då? En jävla lastbil körde jättesnabbt så jag fick massa äckelvatten på mig och det blev blött och härligt.

Gjorde omprov på kulturhistorian idag, kunde alla ord förutom 2, mycket bättre än förra gången iaf och på siffrorna grejjen vet jag faktiskt inte hur det gick.
I morgon är det religonsprov och vafan? Jag orkar inte plugga och jag har ont i huvudet och massa ångest.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig, jag skulle ljuga om jag inte sa att jag var rädd för att bli lämnad.
Jag skulle ljuga om jag sa att livet var en dans på röda rosor.
Jag skulle även ljuga om jag sa att jag var lycklig.

Dåliga saker med idag att min kulturhistorirelärare kom 20 min försent till Aulan, jag blev sur men jag fick skriva provet iaf tillslut!
På fredag är det ingen samhälls och ingen kulturhistoria, men idrott, usch, men jag är iaf med och det är huvudsaken eller något!

Jag borde sluta sitta här så mycket så jag ska ta tag i det och skaffa mig ett liv, iaf försöka.
Har ångest inför kreativt skrivande i morgon, orkar inte lyssna på beatles klart jag orkar, men jag får ingen mer inspiration för det.
MEN VAFAN SKRIVA EN SCHLAGERLÅT PÅ SVENSKA INSPIRERAD AV BEATLES?
Hur jävla dum uppgift är inte det?

FJAÖFKALÖFKAK jag blir cp.
Mitt hår är jättefult och hela jag är äcklig och tjock, bajs på mig, men jag promenerar iaf och det är massa skönt.
I går på K/M/M såg vi på en dokumentär om ätstörningar och jag kände igen mig så mycket än fast jag inte har ätstörningar.
Det konstiga var att en kvinna som vägde 64 såg inte ens tjock ut, snarare normal ut, och jag tycker jag ser massa tjock ut.
Vafan?

Allt är en strävan till att bli nöjd med sig själv och hur man ser ut, men jag kommer aldrig bli nöjd över mig själv eller hur jag ser ut, så det ger ju ingenting att gå ned i vikt, men innerst inne vill jag ju. Usch,dåligt självförtroende suger.
Att gå självkänsla och inlärning i 3an på individuella får jag hoppas hjälper lite i alla fall, men jag vet inte.

Det är så jävla skönt att skriva av sig, och jag skiter i vilka som läser min blogg faktiskt.
I dag när jag gick hem så svettades jag!!
Jag brukar alltid frysa men det var riktigt varmt och härligt faktiskt, då kände jag att jag borde hänga undan min vinter/höstjacka, för det var alldeles för varmt.

I helgen blir mitt hår brunt, hurra för förändring! Nu är det bara fult och äckligt.
-------
UPPDATERING:
JAG HAR ÅNGEST INFÖR PROVET I MORGON
KOMMER GÅ BAJS
SOM VANLIGT ELLER NÅGOT.

JAG VILL BARA SPOLA FRAM  TIDEN
Så det blir fredag ok ? Helg igen och träffa Susanne.
Jag är sämst på plugga och det ger mig ångest.

Om det är någonting jag är bra på så är det att få ångest
Min blogg är inte så glad, det är för att jag skriver väl oftast när jag är på mindre bra humör hohoho.
Men marit är bra iaf.

Hoppas jag kan somna när jag väl går och lägger mig, jobbigt att ligga vaken och vända och vrida på sig, buhu.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback