Jag ville vara speciell

2008-04-22 | 00:15:25 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
I dag pratade jag om konst med Susanne och vad är egentligen konst, ingen vet vad konst är egentligen ,är det bara ett påhitt?
Det finns mycket som är konst, men mycket som inte är konst som en människa på bdb eller många människor som tar en bild, oj vad snygg, sen sätter man copyright på den och sen så photoshoppar man sönder bilden som fan, det är bara så jävla fejk.
Konst kan vara egentligen vad som helst och jag önskar jag kunde rita, spela gitarr, sjunga, skriva, men de kan jag ibland enligt mig själv.

Sedan satt en viss person där som jag alltid tyckt varit söt och som är söt, som jag spanade in lite då och då,hoppas denne inte såg att jag gjorde det, vore lite pinsamt, fast äh skitsamma!
I dag råkade en grej hända igen, det hände senast i lördags (för er som inte vet). Jag skulle handla på Willys och jag var minsann trött och hungrig, sanna och jag kom aldrig på vad vi skulle handla till middag, så det blev att köpa färsk pasta och pastasås, när jag ska ta ned pastasåsen ramlar den på golvet och splasch så går den såklart sönder,jag känner mig helt röd i ansiktet och går till kassörskan och säger "ehhh,en tomatsåsburk ramlade", hon pratar i telefon med någon i personalen och jag säger sen "ehhh,jag menade pastasåsen". Hon svarar mig "Ingen fara, det fixar hon, du kan bara låta det va och jag går rodnandes där ifrån.
Idag inne på indiska, såklart ska jag kolla på saker och ta upp saker, då ramlade en tekanna på golvet ,eller inte kannan men själva grejjen som var inuti den, jag får panik, men då säger hon, det är lugnt.

Jag är glad över att det finns sån trevlig person som inte blir arg.
På tal om det i morgon ska jag cykla till skolan, helt underbartly<3<3.
Jätteskönt att cykla och gå, det är det bästa som finns och lyssna på skön musik samtidigt som lykke li.

I morgon börjar jag 10 och det är massa skönt, men ska dock hoppa i säng alldeles snart. Såg på Hundra höjdare och det är lika bra som vanligt.
Börjar få ångest över läxhögen som börjar byggas upp eller just nu är det bara historian som ska bli klart inom en viss tid, fast det ska vi ju jobba med på lektionerna också och kulturhistorian...>.<.

Jag kan inte säga att jag mår så jävla bra för då skulle jag ljuga, men jag klarar mig iaf och våren gör mig på bättre humör!

Detta skrev en fin internetvän till mig innan hon loggade ut, det måste bara få vara med i dagens blogg inlägg!

snowflakebaby. säger:
majs.
snowflakebaby. säger:
du är så fin.
snowflakebaby. säger:
åh.
snowflakebaby. säger:
världen suger och sådant.
snowflakebaby. säger:
låt dem aldrig trycka ner dig.
snowflakebaby. säger:
<3


Nu ska jag hoppa ned i sängen och jag önskar det blir ett glatt liv snart inuti mig.
SOLEN SKINER JU TROTS ALLT!<3
Ska försöka börja skriva igen tills dess så avslutar jag med ett utdrag ur kent låten beskyddaren, och bara för att han ska få vara med på ett hörn en internetvän så säger jag att du är söt och massa snäll och dina sms glädjer mig!


Jag ville vara speciell
jagad smal & glansigt blek
men med fläckar är Jag född
Jag hade nästan glömt
Jag ville vara spirituell
En gnistrande personlighet
men det kräver att man har
gener & anlag
och det har inte Jag





Jonas

Det finns massor med snälla personer!
Snart måste vi ses pullan! Jag dör av längtan snart :(
PUSSSSSSSSSSSSS och massa saknad!

2008-04-22    09:37:40    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback