Jag vill bo i en egen lägenhet

2008-04-13 | 23:24:23 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Då kan jag lyssna på hög musik och dagar jag inte orkar, så behöver jag inte orka, och då är det ingen som kommer att bry sig.
Jag vill bara ligga i min säng, sitta och dricka te och kramas samtidigt som jag lyssnar på lykke li.
Har gjort klart två skoluppgifter nu,hoppas jag får göra redovisningen i morgon,annars blir jag sur.

Angående Susannes kommentar, tyvärr kan jag inte lägga ut sockarna på tradera då de är ett fast pris på 100 kr :/.

Jag laddade ned Lykke Li idag och nu sitter jag och lyssnar på skivan,tredje gången på en gång.
Helt besatt,hennes röst är helt underbar. Jag hatar som jag sa förut söndagsångest,det är det värsta som finns.
Jag vill bara gömma mig  i mig själv, jag vill kunna känna mig snygg,jag vill kunna vara lycklig och nu skulle jag vilja fördriva tiden med att läsa böcker,dricka hur mycket te som helst och vara ihopkurad i mitt mysiga täcke.

Jag behöver glömma,jag behöver gå vidare, jag behöver umgås med människor, jag vill ha vår,sommar,festivaldags,picknick det vore massa fint, men den tiden kommer också någon gång, men man vet bara inte när.

Ska hoppa ned i sängen nu och lyssna på kent tills jag somnar.
Men mest av allt vill jag bo i en lägenhet där jag kan göra som jag vill och det ska vara ett badkar, där jag kan ligga och dricka te,lyssna på bra musik och läsa en bra bok.

Hoppas kära läsare såg på Erik och Mackan idag, så jävla sjukt och roligt program!

Susanne

Men kan du inte göra en såndär "direkt-auktion"? :)

För övrigt vill jag också ha en egen lägenhet. Så jag får stänga in mig själv. Bara vara. Den får hellst ha en fransk balkong också.

2008-04-13    23:37:22    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback