Jag ska leva i en drömvärld där allt är fint och bra

2008-04-11 | 11:52:29 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Då vore jag lycklig åtminstone, drömde massa konstiga drömmar i natt, att Mickaela ramlade ner i bassängen på badhuset och bröt armen och då drog hon ned mig också, så jag också bröt armen.

Orkade inte gå till skolan i dag, missar ändå ingenting, teatern, gör ingenting där nästan, kulturhistoria, jo det är ju roligt och badet som jag får ångest av att tänka på bara.

Lyssnar på Lykke Li och ska nog gå och äta frukost snart.
Glömde sjukanmäla mig, ovanligt, visste inte ens vad jag skulle säga ändå.
I helgen blir det plugg lite religon och slutföra k/m/m uppgiften, men i morgon blir det bak :).

Jag önskar verkligen det kunde vara arvika nu, det vore så bra.
Vara lycklig med Susanne i några dagar och känna mig hel, umgås med massa roligt folk.

Vill inte känna mig så här, vill inte behöva ha ångest inför allting alltid, så meningslöst.
Skönt att det är slappa veckor nästa vecka med. <3.
Ja förutom provet och redovisningen på måndag.

Men provet har jag ju inte ens gjort, så jag får ju skylla mig själv helt enkelt...
Önskar jag hade en skiva med Lykke li eller att det gick att ladda ner, synd att det inte går i opera.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback