Jag orkar verkligen inte nu.

2008-04-03 | 08:14:12 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Drömde mardrömmar igen och igen, huset bombades flera gånger om och om igen.
Ringde och sjukanmälde mig iaf.
Och jag tror inte att Andreas fattar att jag inte vill prata med honom.  

Han fattar inte hur hårt det tar på en, det är som att ett stort sår har rivits upp i mitt hjärta. Som behöver läka.
Trodde verkligen jag skulle orka gå till skolan idag, men nej, och nu frågar mamma vad det är och jag kommer berätta. Men jag kände jag kommer bara bryta i hop om jag går till skolan och jag är en sån som blir dumpad hela tiden, men det finns ju massa snygga killar och tjejer där ute, så allting går nog efter såren har läkt.

Orkar bara inte må så här jävla dåligt hela tiden.
Bajs, nu ska nog gå och lägga mig igen.

Äh, nu har jag inte gråtit på ett tag iaf.
Bara jag inte behöver prata om honom, så är det lugnt.
Ska iaf försöka gå till skolan i morgon, bara 3 lektioner och såg i Mickaelas bdb att det blir slappt i tre veckor framöver, fast de har väl bara praktik i 2 veckor, så två veckor framöver, då modedesignarna har praktik, massa skönt!

Ska gå och vila i min säng nu. Ska försöka glömma honom så snabbt så möjligt.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback