Jag kanske saknar dig

2008-04-11 | 21:39:16 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
jag saknar dig men jag vill inte erkänna att jag saknar dig.
Jag låtsas att jag inte saknar dig.
Men jag saknar,saknar dig.

Men man ska inte sakna någon som har sårat en, nej verkligen inte.
Men ibland är allt bara så jobbigt.

Jag skulle se " vafan e mitt band" idag men de var 21.00 :( men får se reprisen den 14 april i stället.
Lite ledsen över att jag aldrig sa att jag också ville åka och se den inbillade sjuke i morgon, för jag trodde jag skulle umgås med mitt ex då bah :(: (som inte var mitt ex, när jag trodde jag skulle åka dit då).

Men men, så kan det vara.
Nu ska jag vara social med Robert och Sanna innan jag ska åka hem.
Puss.

Susanne

Det är inget fel med att sakna, men det är riktigt jobbigt att sakna någon som har sårat en och en som man har haft starka känslor för.

Du är bättre än bäst!

2008-04-11    21:50:39    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback