I dag är en bra dag

2008-04-30 | 08:54:13 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Det är sol ute, jag ska klippa mig som Audrey, jag ska träffa Susanne vid 15 tiden. Vi har gjort en överraskning till Evelina som jag hoppas hon blir glad för ^_^
Jag är äntligen klar med min kreativt skrivande novell och nu ska jag skriva ut lite bilder.
I kväll ska vi grilla på Roberts balkong eller gå till klippan och det kommer bli finfint.
Klev upp i tid och hann fixa i ordning mig i morse, hann äta frukost och så massa bra!
Som sagt en bra dag och jag sitter och lyssnar på kent i min mp3.


Nu ska jag försöka fördriva tiden tills jag slutar.
Audrey är den vackraste jag vet och jag hade en bild på henne innan men det blev något konstigt med bilden.
Om jag hade en låtsasrelation skulle den vara med vem då? Jo så klart Audrey! :)

Nu har jag börjat bli som evelina och mahlin, låtsasrelationer is the shit, i låtsasrelationer kan allt vara som man själv vill.
Varför får jag inte på mig mina blåjeans? Spelas i min mp3 nu heh

Har mina blommiga skor idag som jag typ aldrig använder, men nu ska de bli ändring på det, de är ju faktiskt söta! :)¨Puss på er.
------------------------
Uppdatering:
Nu är det lunch och jag börjar inte först halv två som varje onsdag, sen slutar jag och det ser ut att vara fint väder i kväll och då kan vi ju grilla på klippan,superduper ju! :)
Har tråkigt på lunchen och vill mest av allt bara sluta och känner mig massa tjock, då skjortan gör så att jag ser tjock ut men den är fin ändå minsann! :)
Är fortfarande glad då solen skiner ute.
Men nu har jag inte så mycket mer att säga.
Ha en bra dag alla!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback