"Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt"

2008-04-20 | 18:05:40 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Säkert är en massa bra grupp <3 och de har finfina texter men i dag har jag poppat kent och läst i boken tillsammans är man mindre ensam,verkligen en superbra bok som jag rekommenderar!

Känner en slags tomhet och saknar närhet massa mycket,för mycket. Är glad för att våren är här och det börjar bli massa varmt ute och jag kan äntligen cykla till skolan! Då sparar man in massa pengar på busspengar och sånt där, hur bra som helst. Fick 200 kr i går när pappa och mamma var hos farmor och farfar hur bra som helst det med. Jag som var fattiglapp men nu har jag pengar igen.

I kväll är det sista avsnittet av erik och mackan på tv6 20.00 det måste ni alla se! Helgen har vart en lugn helg och flytit på bra minsann men nu är det söndag och jag har söndagsångest som vanligt och mår inte så jävla bra, men sådana är söndagar. I morgon ska jag träffa Susanne och det kommer bli lika trevligt som vanligt :).
Ska även beställa klipptid snart måste bara finna någon fin frisyr jag vill klippa heh.

Livet är inte så jävla dåligt egentligen bara när allt känns åt helvete då är det dåligt minsann. Såg på "Va fan e mitt band" för andra gången i fredags och det var superbra, det måste ni alla också se på, rekommenderar det verkligen, det handlar om att uggla ska hitta medlemmar till sitt band och åker och gör auditon och sådär.

Dagarna går jättesnabbt och snart är det sommar vilket som känns bra, måste beställa tågbiljetterna när de nu går att beställa, hoppas de går att beställa snart eller varför inte kanske redan idag?

Teatern som jag såg igår var en annorlunda version av askkungen, men jens var en lika bra skådespelare som vanligt och inte minst lika snygg som vanligt, snygg jens mmm mums!

I går så cyklade jag 9 km, inte på en gång men sammanlagt på hela dagen och det var mycket skönt, det var även strålande sol hela dagen, sånt blir man glad av.
Avslutar inlägget med texten till det kommer bara leda till nåt med Säkert.

"Följer dig hem
tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt

En kort paus
utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

Jag är rädd för du ser för bra ut i svart svart lugg och blå anorak

Den där skogen gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig säger
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

Det är kallt
du får låna min halsduk du går så misstänkt nära mig

Du har missförstått
jag är inte färdig här jag har ingenting som du vill ha
det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå

Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nåt ont"





Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback